"Betűk, csupán ennyi maradt nekem...

Sorok, melyek közt felfedezhetem...

Közös múltunk, emlékeit...!"


Rosalye Blake.

2010. április 28., szerda

Nos...

Sziasztok!
Nos, kérdőív eredménye:
Hogy sokkal jobban kedveitek Eriket, mint Ed -et.
Hogy evvel mindenki egyet ért-e azt nem tudom.
Beszéltem pár emberrel msn-en de ők például teljes egészében Ed pártiak.
Ugyan akkor viszont a közvélemény szerint Eriket kedvelitek jobban.
Én még nem döntöttem el hogy kit kedvelek jobban.
Hisz végül is mindkettőjüket én „teremtettem” így hát nem csinálhatom, hogy egyiket jobban szeretem, mint a másikat! :P
Legalább is szerintem.
Szóval még azt sem döntöttem el, hogy most Nessie melyik pasival jöjjön össze.
Bár vannak elképzeléseim!
Na, csak ennyit akartam!
Puszika
UI: Ha nektek is vannak, elképzeléseitek akkor szívesen várnám őket komi formátumában! :D Szóval nem bánnám, ha segítenétek eldönteni ki, legyen a befutó!
Köszike!
Puszika

4 megjegyzés:

  1. Én jobban örülnék hogy ha Erikkel jönne össze, de nem csak rajtam múlik...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Én is sokkat gondolkodtam ezzen!
    De még nem juttotam dülöre!:D
    De végül is ki fog derülni! Hogy mi lesz!
    Puszika

    VálaszTörlés
  3. Névtelen3/5/10

    Erik :D

    VálaszTörlés
  4. Szia Hugi!!!!!!
    Nagyon nagyon nagyon sok boldog Születésnapot kívánok:)
    14
    Ugye jól sejtem h ennyi lettél???:D
    Javítok:)
    ÉN tudom h ennyi vagy:)
    (L)
    puszi
    jah és majd megünnepeljük:) mikor találunk mindkettőnknek megfelelő alkalmet:D
    pusz
    (L)

    VálaszTörlés