"Betűk, csupán ennyi maradt nekem...

Sorok, melyek közt felfedezhetem...

Közös múltunk, emlékeit...!"


Rosalye Blake.

2010. március 4., csütörtök

Az élet család nélkül 4. fejezet.


Nos most rám tört az írni vágyás szóval megint megajándékozlak titteket egy újjan eszement irományal! :) Remélem tetszeni fog! És kérem azokat a megjegyzéseket. Azok adnak nekem erőt az íráshot. Mindig amikot elolvasom őket rám tör a vágy hogy még írjak nektek. Szóval ti is írjtok nekem. Most oldalt ki teszek néhány képet hogy ki hogyan képzelek el. Ezzek nem pontos képek csak hasonlók szóval nem vonom meg a fantáziátoktól azt a lehetőséget hogy ti máshogy lásátok! Ez inkább csak támpont mind nekem mind nektek! Na ennyi jó olvasást. Puszika
Az élet család nélkül.

4. fejezet.

Az egyetem Erik-kel.

Miután beültünk a többi diákkal a terembe beszélgettünk.
- És amúgy honnan költöztél ide?
- Amerikából ott éltem egy Forks nevű városban, éppen.
- Oh, az messze van és hogy, hogy éppen.
- Hát tudod én 4-5 évnél sose laktam tovább egy helyen sem. Így laktam már Németországtól kezdve egészen Anglián át az USA-ban. Szóval büszkén mondhatom, hogy nem egyszer körbe „laktam” már a földet. – nevetem.
- Váó! Én egész életemben itt éltem. Vagyis hát itt Spanyolországban, mert amúgy nem Oviedói vagyok. Én egy kisebb városban éltem eddig.
- Az jó én soha nem éltem még itt.
- Akkor biztos nagyon fura nem?
- Hát nem, igazán mert már megszoktam, hogy soha nincsen egy barátom se meg hogy teljesen új a környezet. De mondjuk annyiban már, hogy eddig mindig az egész családdal költöztem most viszont egyedül vagyok. Tudod megszoktam a nyüzgést mert hát alsó hangon is nagy a családom.
- Tényleg nekem csak egy bátyám van. Ha nem baj hogy megkérdezem, de neked hány testvéred van?
- Hát.-kuncogtam- 5 velem együtt 6 és mindannyian örökbe vagyunk fogadva Esme és Carlisle fogadott be minket readásul ők még nincsenek 30-se és mindünket tini korunkban fogadtak be.
- Aszta! Öcsém! Az durva már bocs, de 6 tini gyerek olyan fiatalon. Biztos nehéz volt nekik.
- Hé azért nem vagyunk olyan rosszak.
- És mivel foglakoznak, hogy telik ennyi gyerekre meg a sok költözésre?
- Ö Carlisle orvos nagyon jó orvos, Esme pedig lakberendező és restaurátor.
- Az király!
- Jah valami olyasmi! – somolyogtam.
- És hol laksz? Már, mint most?
- Jah a St. Louis út 33. 3. emelet 3-as lakás. – a végén már nevetem, még soha nem kellet kimondanom a címemet és hát ez a sok hármas nagyon komoly. Erik is velem nevetet.
- Ez most komoly? – fuldoklott
- Jah! Durva, de ja.
- Hát ez kész te nagyon nagy Ász van!
- Most miért? – ijedtem meg.
- Nyugi jó értelemben mondom.
- Oké!
- Khm… kérhetném a figyelmüket? Nagyszerű! Akkor lássuk csak az órát. A nevem Mr. James McCoy én fogom a latint tanítani maguknak. A latin nem egy könnyű nyelv, nem mintha bármelyik is az lenne. De a maguk szakmájában elengedhetetlen. Szóval nagyon tessék figyelni. És most csak kezdés képen csak hogy nagyábból tudjam a neveket és a tudásukat mindenki elmondja a nevét, és hogy milyen nyelveket tanult és abból mennyit beszél is. Minden világos? Nagyszerű! Akkor rajta! – és ezzel leült Erik mondta, hogy nagyon szar meg geci, de nem akartam elhinni hát most jól megkaptam. Readásul ez a feladat is én legalább 20 nyelven tudok. Jó szar lesz mindet elmondani readásul tutti, hogy így majd szívatni fog. De hát ez van! Amúgy a tanárnak rövid fekete haja van úgy láttam, hogy fekete szeme is, de azt nem tudom biztosan nem igazán akaródzót sokáig a szemébe nézni. Zöld öltönyt viselt, ami nagyon jól nézet ki rajta, az előbbi tanárhoz képest ő maga volt a katonai fegyelem, mint külsőbben, mint belsőben.
- A nevem Tess Bark, tanultam angolul, spanyolul, franciául és olaszul. Ebből minden nyelvet beszélek is. – és leült. Hirtelen Erik került sorra így ő állt fel.
- A nevem Erik Blake, tanultam angolul, spanyolul, németül, oroszul és franciául. Ebből minden nyelvet beszélek. – és leült. Aszta lehet, hogy nem is lesz olyan kirívó az én tudássom? Kizárt! Na, mindegy én vagy sorton szóval hajrá!
- A nevem Bella Masen, tanultam: angolul, spanyolul, franciául, olaszul, lengyelül, magyarul, szerbül, németül, oroszul, finnül, svédül, görögül, horvátul, szerbhorvátul, brazilul, japánul, kínaiul, arabul, héberül, dánul, románul, mandarinul, cherokiul és most több nem jut eszembe ja és ezeket természetesen mind beszélem is folyékonyan illetve, papírom is van, róluk szóval írásban, is tudom őket, alkalmazni. – ezzel leültem, amikor körbe néztem mindenki le volt döbbenve Erik még a száját is eltátotta. A tanár meg ki volt csak a fejét rázta.
- Nos, kedves, ha már ilyen nagy a nyelv tudása mondana, nekünk néhány szót az említet nyelveken?
- Persze tanár úr! – és meg is tettem, amit mondott és mivel könnyedén ment nagy csalódás volt, hogy nem égtem be úgy, ahogy a tanár elvárta volna miszerint nincs semmi tudásom csak fel akartam vágni. Ezt ő maga gondolta szóval nem csak én agyaltam rosszul.
Latin óra után ebédszünet van. Szerencsére az óra nagy része elment azzal, hogy én különböző nyelveken beszéltem. Így nem volt olyan unalmas. Az ebédlőben aztán vettem spagettit meg egy 0,5 l kólát meg egy salit. És csövi! Aztán hagytam, hogy Erik elcipeljen a barátai asztalához. Azt mondta, hogy ő már megbeszélte velük és nem baj, hogy én is megyek. Csak, azt tudnám mikor beszélt velük tekintve, hogy egész első két órán és szünetben velem beszélt? Na, mindegy! 1 2 3 ne hogy bár berosálj!
- Sziasztok! – köszönt Erik.
- Sziasztok! – köszöntem én.
- Sziasztok! – köszöntek ők! Még hogy az emberek választékosan illedelmesek. Ha kamu!
- Én Bella Masen vagyok! De hívjatok csak Nessie-nek.
- Hello! Én Edward Forrester vagyok! De hívj csak Ed -nek. – Oh, király itt is van egy Edward. Nos, a jelek szerint nem tudok elmenekülni előlük. De mindegy is. Amúgy Ed -nek rövid szőke haja kékszeme és igen csak helyes arca van. Ruhája egy laza sötét koptatott farmer és egy fekete csak félig bogomból-t ing volt.
- Szia! Engem Tess Bark-nak hívnak. – Tess -nek barna haja és barna szeme volt. Nagyon egyszerű átlagos kinézetű lány kicsit talán hasonlított Anyára!
- Én Gabriella Storr vagyok, hívj Gaby-nak! – neki vállig érő eper szőke haja és barna szeme van. A mosolya kedves és őszinte volt. Úgy érzem, hogy vele még jobban leszek.
- Ő itt. – folytatta a bemutatást Erik. – Emma Kinsz. – neki már mesterséges (vagyis festet) szőke haja és elégé furcsa színű szeme volt. – Ő pedig Ricky Candwick. Vigyázz vele nagyon harapós! – nevetett. És tényleg olyan fajta hűvösség övezte, hogy ha nem szólnak is tudtam volna, hogy nincs minden rendben azok mögött a fekete szemek mögött. Amúgy a haja barna volt, de elég sötét ahhoz, hogy elöször még feketének tünjön. – Nos, ő pedig itt Zadich Wront vagy Z. Ja és Ricky pasija. – Áh, hát akkor így már világos miért tűntek nekem olyan hasonlónak hisz együtt voltak Z-nek fekete szeme fekete haja és hatalmas benga nagy termete van. De a szemébe nézve tudást véltem felfedezni olyat, amit a többiekében nem, a jelek szerint már igen csak sokk mindenen mehetett keresztül.
- Nos Nessie mit szólnál, ha leülnénk? – kérdezte Erik. Így hát leültem és elkezdtünk beszélgetni elmondtam, hogy miért hívnak Nessie-nek hogy most költöztem ide meg ilyenek. És amúgy jól sejtetem Gaby-val tényleg jó megértettük egymást. És ennek végletekig örültem. Amikor hirtelen mind elhallgattak és egy felé kezdtek nézni nem értetem mi történ. Így én is arra fordultam és megláttam négy velünk egykorúnak látszó diákot. Ezen kívül semmi mást nem láttam így végül nem bírtam ki.
- Mi a jó francot néztek annyira srácok?
- Őket! – biccentetek a négyes felé.
- Miért? Kik azok?
- Az a rövid szőke hajú szürke szemű lány középen. – mutatott. – na, ő Hella Cole. A másik lány, akinek a haja szintén szőke, de a háta közepéig ér, na, ő pedig Anna Parker. A két srác, pedig nos, az, amelyik a bal szélen van barna rövid hajjal és barna szemmel Tim Ixvich. A jobb oldali, aki tök úgy néz ki, mint Ed az Zik Forrester. – fejezte be a felvilágosítást.
- És mi van velük?
- Ők a… a méhkaptár.
- Értem! Szóval akkor ők a fejesek a király banda ügye?
- Igen
- Nos, oké ezt vágom. De azt nem hogy, név és küldő alapján Ed és az a Zik gyerek testvérek…
- Ikrek. – vágtak a szavamba.
- Szóval ikrek akkor, hogy a halálba nem vannak egy bandába?
- Azért mert csak külsőre hasonlítanak, belsőre nem is lehetnének különbözőek, Ed normális, lehet vele hülyülni meg dumálni meg ilyenek szóval Ed haver. Míg Zik… - mondta Erik.
- Míg Zik egy öntelt faragatlan nagyszájú barom. Aki nem is lehetne ennél segfejjebb. – dühöngött Edward. Ennyit a testvéri szeretetről meg hogy az ikrek milyen közel állnak egymáshoz.

13 megjegyzés:

  1. Névtelen4/3/10

    Nagyon szupcsiii ugy várom mi lessz a folytatás:) tök jó én rendszeresen irni fogok ide:D tetszik nagyon_:)Puszika
    Ivett

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszike! Aranyos vagy!
    Annak nagyon fogok örülnö ha rendszeresen írni fogsz!
    :D:D:D:D:D
    Csak rajta!
    Pucsi

    VálaszTörlés
  3. Névtelen4/3/10

    :)hát csak oda írok ami tetszik is ezek az oldalak pedig nagyon jók:) és az a furcsa h én idősebb vagyok de ugyanúgy szeretem ezeket olvasgatni és várom a kövi részeket:)kiváncsi vagyok kik azok akik bementek az edélőbe:)
    azt szeretném kérdezni h a Hale testvéreknek mikor lessz folytatása? remélem tényleg nem baj h kérdezem csak olyan jó elolvasni:D
    Puszika
    Ivett

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Köszönöm!
    És tényleg nem baj hogy kérdezed! :D
    Am igen a testvérek-nek tegnap raktam fel új részt. Hogy a kövi mikor lesz nem tudom! Kicsit még várni akarok hogy legyen idötök találgatni! De szerintem a jövö hét végé a max. És lesz új!
    Puszika

    VálaszTörlés
  5. Szia Hugi!!!!!
    egybe írom a kettőét
    bár erre nem sok szó van mert olyan jó lett:D:D:D:D:D:D:D:D
    nagyon nagyon nagy lett:D:D:D:D:D
    rohadt jó
    puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia Hugi!
    ez naon naon jó lett
    le sem lehet írni szavakkal milyen jó...
    puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Köszike!
    Cukika vagy! És remélem végre jobban leszel majd!
    Puszika

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Hé miért távolitotad el?

    VálaszTörlés
  10. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    ÁÁÁ, ÁÁÁÁ
    Á Á ÁÁÁ
    Ennyi lenne! :D
    ui.: Egy kis meglepi itt: http://gina-cullen.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Itt is megköszönöm neked!
    Aranyos hogy gondoltál szerényke személyemre! :)
    És köszönöm remélem tetszik a meri!
    Puszika

    VálaszTörlés
  12. hello!
    van egy meglepim számodra! :D
    http://alexcullennaploja.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Köszike széppen!
    Puszika :D

    VálaszTörlés